Skip to main content

"First GiveAway By SiPanjangKata"

Assalamualaikum, Hari ni kesemua penulis blog Sipanjangkata ni dah ambil kata sepakat lagi kata sepakan penalti menyekat serangan pihak berpakat tanpa perlu menyakat pihak lawan yang disakat.... oih sudah lah tu... pening aku dengar!
Yang kami berpakatnya ialah untuk mengadakan first GA blog Sipanjangkata ini. Ha... first GA ni memang la payah sikit sebab tak ada sponsor yang nak sponsor tapi kami bertigalah ( bakal berempat tak lama lagi.. hehehe ) yang sponsor hadiah kat pemenang GA ni...yang katana Khaiz sponsor sebab famili dia ke Jepun tahun lepas n beli 3 set katana kayu, diorang buat katana sendiri pastu jual. So kalau korang cikgu ker janganlah hantam anak murid guna katana tu erk... hahahaha... 
oklah untuk syarat-syarat penyertaan ialah; 


1. Follow blog sipanjangkata, IG karlel95, add FB MuhdtHalim (so, korang senang nak tahu update tentang GA ni kan... )
2. Buat entry "First GiveAway By SiPanjangKata" dan copy paste gambar di atas.
3. Tinggalkan url entry anda di ruangan komen, kalau tak tinggalkan url confirm tak masuk dalam list peserta GA ni...
Pemenang dipilih dengan rawak melalui cabutan random.org. Tarikh tutup GA ni ialah 30 April 2015
Hadiah yang bakal diterima pemenang!:
Mini Cooper Racer Race Tin
Wooden Katana ( Pedang kayu jepun )beli dekat Akita dulu.
Line karakter keychain

DAH HABIS DAH!!! JOIN YANG LAIN PULAK OK!!!


Comments

Popular posts from this blog

Rentetan Sejarah Asal Usul Toukatsu Series

Kemungkinan readers SiPanjangKata ni dah boleh agak yang sebenarnya Khaiz dan Members sebenarnya peminat tegar Toukatsu Super Series.  Apa benda tu Toukatsu Super Series? singkatan mudah untuk ayat atas ni ialah TKS ye pas ni Khaiz tulis. TKS ni merupakan siri TV pahlawan magik dengan identiti bertopeng atau dipanggil Kamen dan selalunya setiap siri ada tema dan plot cerita yang menarik.  TKS memang sangat banyak siri TV yang dikeluarkan dan setiap siri mempunyai pelbagai target penonton sendiri. Ada yang di rated R, PG13,Kids dan juga SR. Khaiz citer panjang-panjang (pendekkan la Khaiz pening orang baca oi) sebenarnya TKS ni ialah Kamen Rider, Super Sentai atau generasi Boomerz semua panggil Masked Rider dan Power Ranger.  Ha, legenda Kuuga, 555, Ryuki untuk KR Series sapa yang tak pernah dengar.... Peminat siri SS pasti ingat Morphin Ranger, Dino Ranger ataupun Time Ranger. Pergh, waktu Khaiz kecik-kecik dulu Khaiz paling frust menonggeng pasal tak dapat ten...

Madeena Skincare by Helenz Signature Menyempurnakan Kejelitaanmu

Anda ingin kelihatan lebih anggun bergaya di Aidil Fitri ini? Malu dengan masalah jerawat anda? Anda mempunyai kulit muka kusam? Jika anda ada masalah itu jangan pergi dari sini .   Jawapan ada di sini!! Lihat apa yang terjadi pada kulit muka mereka ini. Semakin bersinar dan berseri. Testimoni Madeena Skincare by Helenz Signature Madeena Skincare by Helenz Signature Logo Helenz Signature Memperkenalkan Madeena Skincare by Helenz Signature. Produk yang disahkan Halal, mendapat jaminan KKM dan juga diformulasikan dengan teknologi terkini dengan menggunakan bahan semulajadi.

TIPS NAK LULUS MUET SPEAKING TEST!

Assalamualaikum, baru-baru ni Khaiz ada post entry pasal MUET, boleh tengok di  SINI . Adalah seorang hamba Allah yang cantik comel kiut miut bertanya tentang tips tambahan untuk Speaking Test. Oklah Cik Adik RA IHANAH oiii, Khaiz akan jawab soalan bernas tu... untuk pengetahuan korang, MUET exam ni ada 4 Part.. Speak, Read,Listen dan Write. Test pertama MUET selalunya mestilah bahagian SPEAKING. So, How to pass this test? SPEAKING TEST: Speaking test ada dua part, first ialah Individual Task ( TASK A ). Examiner akan bagi soalan dan korang akan jawab sorang2 tanpa ada gangguan orang lain... ( OF COZ DALAM BI KAN.... ) Untuk task A: untuk kita faham lagi cara test ni dilakukan, posisi calon dan pemeriksa ialah seperti ini,