Skip to main content

Super Junior’s Siwon Gives Up His Handsome Looks to Be Considered for “Infinity Challenge”

CREDITED TO RM MUHAN
Super Junior’s Siwon Gives Up His Handsome Looks to Be Considered for “Infinity Challenge”
Betul ka yang ni Im Siwon SuJu yang hensem amat tuh?
Super Junior‘s Choi Siwon gave up his handsome looks for “Infinity Challenge.”
On the March 21 episode of MBC‘s “Infinity Challenge,” the search for the Sixth Man to join the “Infinity Challenge” cast continues. Choi Siwon steps up as a candidate, and is asked to prove his dedication and passion for the show. In order to do this, the handsome singer-actor decides to give up everything in order to look uglier than Haha.

Siwon, who requested to be the Sixth Man himself, says, “I’m supposed to travel to LA tomorrow but I’ll cancel,” and Haha responds, “If we have a long shoot, you won’t be able to go on your tours. Would that be okay with you?” Siwon then jokes, “The fans will understand. I sorted out my priorities and ‘Infinity Challenge’ comes first.”
infinity challenge siwon
Haha says that Siwon’s handsome visuals don’t fit the silly concept of the show, and asks Siwon to make a face so that Haha can look more handsome in comparison; Siwon does not hesitate to make a silly face, giving up his looks altogether to prove his dedication to the show.
Meanwhile, Infinity Challenge airs every Saturday.

Comments

Popular posts from this blog

Rentetan Sejarah Asal Usul Toukatsu Series

Kemungkinan readers SiPanjangKata ni dah boleh agak yang sebenarnya Khaiz dan Members sebenarnya peminat tegar Toukatsu Super Series.  Apa benda tu Toukatsu Super Series? singkatan mudah untuk ayat atas ni ialah TKS ye pas ni Khaiz tulis. TKS ni merupakan siri TV pahlawan magik dengan identiti bertopeng atau dipanggil Kamen dan selalunya setiap siri ada tema dan plot cerita yang menarik.  TKS memang sangat banyak siri TV yang dikeluarkan dan setiap siri mempunyai pelbagai target penonton sendiri. Ada yang di rated R, PG13,Kids dan juga SR. Khaiz citer panjang-panjang (pendekkan la Khaiz pening orang baca oi) sebenarnya TKS ni ialah Kamen Rider, Super Sentai atau generasi Boomerz semua panggil Masked Rider dan Power Ranger.  Ha, legenda Kuuga, 555, Ryuki untuk KR Series sapa yang tak pernah dengar.... Peminat siri SS pasti ingat Morphin Ranger, Dino Ranger ataupun Time Ranger. Pergh, waktu Khaiz kecik-kecik dulu Khaiz paling frust menonggeng pasal tak dapat ten...

Madeena Skincare by Helenz Signature Menyempurnakan Kejelitaanmu

Anda ingin kelihatan lebih anggun bergaya di Aidil Fitri ini? Malu dengan masalah jerawat anda? Anda mempunyai kulit muka kusam? Jika anda ada masalah itu jangan pergi dari sini .   Jawapan ada di sini!! Lihat apa yang terjadi pada kulit muka mereka ini. Semakin bersinar dan berseri. Testimoni Madeena Skincare by Helenz Signature Madeena Skincare by Helenz Signature Logo Helenz Signature Memperkenalkan Madeena Skincare by Helenz Signature. Produk yang disahkan Halal, mendapat jaminan KKM dan juga diformulasikan dengan teknologi terkini dengan menggunakan bahan semulajadi.

TIPS NAK LULUS MUET SPEAKING TEST!

Assalamualaikum, baru-baru ni Khaiz ada post entry pasal MUET, boleh tengok di  SINI . Adalah seorang hamba Allah yang cantik comel kiut miut bertanya tentang tips tambahan untuk Speaking Test. Oklah Cik Adik RA IHANAH oiii, Khaiz akan jawab soalan bernas tu... untuk pengetahuan korang, MUET exam ni ada 4 Part.. Speak, Read,Listen dan Write. Test pertama MUET selalunya mestilah bahagian SPEAKING. So, How to pass this test? SPEAKING TEST: Speaking test ada dua part, first ialah Individual Task ( TASK A ). Examiner akan bagi soalan dan korang akan jawab sorang2 tanpa ada gangguan orang lain... ( OF COZ DALAM BI KAN.... ) Untuk task A: untuk kita faham lagi cara test ni dilakukan, posisi calon dan pemeriksa ialah seperti ini,