Skip to main content

Kwangsoo Dah Ada IG!

Siapakah lelaki budiman itu
Yang membuat hati resah dan lesu
Siapa lagi lelaki budiman itu
Kalau bukan si bintang Kwang Soo


Assalamualaikum w.r.b




Pelakon dan ahli casting "Running Man" Lee Kwang Soo, telah menyertai dunia Instagram!

Setelah bertahun-tahun berkomunikasi aktif dengan peminatnya melalui Twitter, bintang yang akhirnya membuat keputusan untuk memperluaskan media sosial dengan mewujudkan akaun Instagram pada 7 Mac.


Dalam 24 jam yang lalu, Lee Kwang Soo telah memuat naik sebanyak tiga gambar pada akaunnya ; masijacoke850714. Gambar pertama ialah yang telah diuploadkan di Twitternya, iaitu gambar kelakar bintang tersebut yang berlumuran lumpur. Nampaknya dia masih belum biasa dengan IG, berdasarkan tag beliau "Saya tidak tahu bagaimana untuk melakukan ini," "Saya mahu berjaya dalam memuat naik foto," dan "Bolehkah saya berbuat demikian?"

Lee Kwang Soo kini telah mempunyai lebih 237,000 pengikut dalam masa 3 HARI!




Si PANJANG dengan saya cemburu sesangat ngan pak long sorang ni.. BETOI ! AKU SOKONG...kata Si PANJANG


Comments

Popular posts from this blog

Rentetan Sejarah Asal Usul Toukatsu Series

Kemungkinan readers SiPanjangKata ni dah boleh agak yang sebenarnya Khaiz dan Members sebenarnya peminat tegar Toukatsu Super Series.  Apa benda tu Toukatsu Super Series? singkatan mudah untuk ayat atas ni ialah TKS ye pas ni Khaiz tulis. TKS ni merupakan siri TV pahlawan magik dengan identiti bertopeng atau dipanggil Kamen dan selalunya setiap siri ada tema dan plot cerita yang menarik.  TKS memang sangat banyak siri TV yang dikeluarkan dan setiap siri mempunyai pelbagai target penonton sendiri. Ada yang di rated R, PG13,Kids dan juga SR. Khaiz citer panjang-panjang (pendekkan la Khaiz pening orang baca oi) sebenarnya TKS ni ialah Kamen Rider, Super Sentai atau generasi Boomerz semua panggil Masked Rider dan Power Ranger.  Ha, legenda Kuuga, 555, Ryuki untuk KR Series sapa yang tak pernah dengar.... Peminat siri SS pasti ingat Morphin Ranger, Dino Ranger ataupun Time Ranger. Pergh, waktu Khaiz kecik-kecik dulu Khaiz paling frust menonggeng pasal tak dapat ten...

Madeena Skincare by Helenz Signature Menyempurnakan Kejelitaanmu

Anda ingin kelihatan lebih anggun bergaya di Aidil Fitri ini? Malu dengan masalah jerawat anda? Anda mempunyai kulit muka kusam? Jika anda ada masalah itu jangan pergi dari sini .   Jawapan ada di sini!! Lihat apa yang terjadi pada kulit muka mereka ini. Semakin bersinar dan berseri. Testimoni Madeena Skincare by Helenz Signature Madeena Skincare by Helenz Signature Logo Helenz Signature Memperkenalkan Madeena Skincare by Helenz Signature. Produk yang disahkan Halal, mendapat jaminan KKM dan juga diformulasikan dengan teknologi terkini dengan menggunakan bahan semulajadi.

TIPS NAK LULUS MUET SPEAKING TEST!

Assalamualaikum, baru-baru ni Khaiz ada post entry pasal MUET, boleh tengok di  SINI . Adalah seorang hamba Allah yang cantik comel kiut miut bertanya tentang tips tambahan untuk Speaking Test. Oklah Cik Adik RA IHANAH oiii, Khaiz akan jawab soalan bernas tu... untuk pengetahuan korang, MUET exam ni ada 4 Part.. Speak, Read,Listen dan Write. Test pertama MUET selalunya mestilah bahagian SPEAKING. So, How to pass this test? SPEAKING TEST: Speaking test ada dua part, first ialah Individual Task ( TASK A ). Examiner akan bagi soalan dan korang akan jawab sorang2 tanpa ada gangguan orang lain... ( OF COZ DALAM BI KAN.... ) Untuk task A: untuk kita faham lagi cara test ni dilakukan, posisi calon dan pemeriksa ialah seperti ini,