Infinite Challenge has been reported as the first “Real-Variety” show in Korean television history. The program is largely unscripted, and follows a similar format of challenge-based Reality Television programs, familiar to the audiences in the West, but the challenges are often silly, absurd, or impossible to achieve, so the program takes on the aspect of a satirical comedy variety show, rather than a more standard reality or contest program. In order to achieve its comedic purposes its 6 hosts and staff continuously proclaim, the elements of this show are the 3-Ds, Dirty, Dangerous, and Difficult.
Kemungkinan readers SiPanjangKata ni dah boleh agak yang sebenarnya Khaiz dan Members sebenarnya peminat tegar Toukatsu Super Series. Apa benda tu Toukatsu Super Series? singkatan mudah untuk ayat atas ni ialah TKS ye pas ni Khaiz tulis. TKS ni merupakan siri TV pahlawan magik dengan identiti bertopeng atau dipanggil Kamen dan selalunya setiap siri ada tema dan plot cerita yang menarik. TKS memang sangat banyak siri TV yang dikeluarkan dan setiap siri mempunyai pelbagai target penonton sendiri. Ada yang di rated R, PG13,Kids dan juga SR. Khaiz citer panjang-panjang (pendekkan la Khaiz pening orang baca oi) sebenarnya TKS ni ialah Kamen Rider, Super Sentai atau generasi Boomerz semua panggil Masked Rider dan Power Ranger. Ha, legenda Kuuga, 555, Ryuki untuk KR Series sapa yang tak pernah dengar.... Peminat siri SS pasti ingat Morphin Ranger, Dino Ranger ataupun Time Ranger. Pergh, waktu Khaiz kecik-kecik dulu Khaiz paling frust menonggeng pasal tak dapat ten...

Comments
Post a Comment
Silakan komen jangan nak malu malu tapi kalau komen tu jagalah bahasa yang digunakan.. sebab bahasa menunjukkan bangsa dan budaya serta agama dan segalanya... jangan sampai ditanya di sana mengapa komen tak tentu adat sudah... Satu Lagi! Kalau Tak Komen Pendek Umur kata Pak Belalang... hehehehehe...